touch pad & drag lock

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 14 Wrz 2005, 10:32:10 CEST

Dnia środa, 14 września 2005 10:14, Jacek napisał:
> Hmm, mnie w laptopie touchpad działa razem z mychą na USB po załadowaniu
> modułu psmouse. A w xorg.conf mam tylko:
[...]
> Więc niby do czego potrzebny ten synaptics ?

Trochę fajnych dodatków (ficzerów), jak np. emulacja prawego klawisza myszki
przez kliknięcie w prawym dolnym rogu touchpada, możliwość skrolowania
okien poziomo i pionowo za pomocą "głaskania" touchpada przy jego prawym
(góra-dół) lub dolnym (lewo-prawo) brzegu, ustawienie czułości, prędkości
przesuwu i przyspieszenia... itp, itd.