firefox 1.0.6-3 i pamietanie hasel

Ryszard Mielcarek crazy w mind.one.pl
Śro, 14 Wrz 2005, 12:50:20 CEST

Dnia Wed, 14 Sep 2005 12:41:22 +0200 "arkadiusz.rdest w punkt.pl"
<weed w punkt.pl> napisał:

> po ostatnim
>
> There are 2 packages to install (1 marked by dependencies), 2 to
> uninstall: I mozilla-firefox-1.0.6-3
> D mozilla-firefox-lang-en-1.0.6-3
> R mozilla-firefox-lang-en-1.0.6-1, mozilla-firefox-1.0.6-1
>
> firexox przestal mi pamietac ustawienia odnoscie zachowanych hasel,
> oraz  przestal wyswietlac checkbox'a "Use Password Manager to remember
> this  password" w okienku w ktorym wklepuje sie usera i haselko.
>
> identyczna sytuacja jest przy wersji 1.0.6-2, probowalem kasowac
> profile  firefox'a, ale tez bez rezultatu.
>
> mial ktos podobny problem?

Ja tez tak mam ;/
Gdyby nie dziura w 1.0.6-1, to nie tykalbym tej nowszej.
Ci wiecej - po Ctrl-t - kursor nie jest automatycznie w pasku adresu.

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)geeks(.)pl   |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.mif.one.pl     |