crossover

Enleth enleth w enleth.com
Śro, 14 Wrz 2005, 20:14:50 CEST

Dnia środa 14 września 2005 19:53, Tomasz Witek napisał:
> Probuje zmusic do dzialania crossoveroffice a tak naprawde potrzebne mi
> dzialajacy IExplore. COO instaluje sie bez problemu, uruchamia sie bez
> problemu. Dopiero proba zainstalowania jakiegos programu konczy sie
> zwieszeniem komputera na amen. Zadnuch logow zadnego opsa. Calkowity
> freeze.
>
> Moj system to AC-ready swierzutie.
>
> Ktos moze przechodzil przez to, bo ja juz nie mam pomyslu.

Sprawdź z czystym kernelem, z kernel.org.
Być może to samo co z wine/cedegą i dosboksem, już zgłaszałem ale jakoś się
tym nikt nie przejął. Mam wrażenie, że to może być coś z ograniczonym
wykonywaniem kodu maszynowego, nie pamiętam jak się ta funkcjonalność
nazywała. Ale na 100% coś z łat PLD.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}