OpenGroupware & friends

Bartlomiej Niedziela b.niedziela w jana.bytom.pl
Śro, 14 Wrz 2005, 20:31:06 CEST

Michał Panasiewicz napisał(a):
> Dnia 13-09-2005, wto o godzinie 20:13 +0200, Michał Panasiewicz
> napisał(a):
> sorry wielki
> wersja 1.15 jest sper##$## (nie zauwazyłem ostatniego commitu czarnego)
> wersja 1.14 sie budowała i instalowała
> teraz poprawiam

Zbudowalo się ale podaczes uruchomienia:

WARNING(+[NSBundle _resourcesSearchPathes]): nested call to function!
(probably some libFoundation setup issue)
WARNING(+[NSBundle _resourcesSearchPathes]): nested call to function!
(probably some libFoundation setup issue)
Naruszenie ochrony pamięci

Baze założyłem zgodnie z opisem wg. www.opengroupeware.org
:-(

--