lstat, pld2.0, prob lem z blokadą

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Śro, 14 Wrz 2005, 23:24:39 CEST

(Wed, 14 Sep 2005 20:03:30 +0200) Dariusz Krzempek:

> Czytałem o tym, niestety ale tego pliku nie ma! :/
>
> Dziwna sprawa.
> Jakieś dalsze propozycje?

Wyp... wszystko, zainstaluj ponownie ;) Jak może nie działac coś co działa
u mnie na kilku instalacjach :D, a security_lstat jak go uruchomisz z
poziomu root-a to stworzy Ci pliki .htaccess z chmod 600 u umask root.root
i do takiego pliku apache, który działą domyślnie z usera http nie ma
prawa się dostać. Zmień na 640 root.http.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User