dvdrip

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Czw, 15 Wrz 2005, 00:29:03 CEST

Muszę przegrać znajomym film ze ślubu z dvd na cd i zanim sie za to zabiorę,
chciałem rozgryźć dvdrip, lecz coś w nim nie chce działać.
O ile ripowanie z płyty działa (choć z błędem)

An internal exception was thrown!
The error message was:

Error executing command identify
-ping /home/users/blekot/dvd//Wesele/tmp/Wesele-001-preview-clip1.jpg:
identify: unable to open image
`/home/users/blekot/dvd//Wesele/tmp/Wesele-001-preview-clip1.jpg': Nie ma
takiego pliku ani katalogu.
 at /usr/share/perl5/vendor_perl/Video/DVDRip/GUI/Project/ClipZoomTab.pm line
912

to konwersja transcode+split nie konczy sie sukcesem. Niby pasek dochodzi do
konca, lecz pokazuje błąd
can't read '/home/users/blekot/dvd//Wesele/tmp/Wesele-001-preview-orig.raw'
at /usr/share/perl5/vendor_perl/Video/DVDRip/Title.pm line 2465.

Koduje plik jako AVI (xvid4+mp3), choć jako OGG jest tak samo. Błąd tkwi
wcześniej, bo transcode jaki taki mi działa, lameenc czy oggend też.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics