poldek memory fault

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Czw, 15 Wrz 2005, 09:22:46 CEST

> Obawiam się że niewiele możesz zrobić nad to aby wysłać autorowi poldka
> bugreport. Nowy poldek mi też się niestety sypie, na szczęście nie przy
> wczytywaniu pakietów, ale przy paru odinstalowywaniach pakietów już tak. Być
> może, korzystając z twojej bazy danych pakietów, łatwiej będzie wyśledzić
> tkwiący w poldku błąd.

a ja mam "podwójne" pakiety typu:
kernel-grsecurity-2.6.11.10-6
kernel-grsecurity-3:2.6.11.10-6

z czego zawsze ten drugi ma opis po angielsku i jest tego opisu więcej.
I liczba przed dwukropkiem czasem jest 1 (i chyba czasem 2) ale nie
wszystkie pakiety  mam podwójne.