Livecd i piix

Daniel Dawid <Light-I> Majewski doctorque w o2.pl
Czw, 15 Wrz 2005, 16:51:04 CEST

Liliana Ziolek napisał(a):
> Hej,
> Wlasnie probowalam odpalic na kompie w firmie liveCD i niestety fiasko
> zupelne. Wyglada to wypisz wymaluj jak tutaj:
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-pl/2003-October/087660.html
> Testowane liveCD 0.95 i liveCD 1.0 beta
> Odpalone z opcja debug wypisuje nieco wiecej, jutro jak trzeba wezme
> cyfrowke i pstrykne temu fotke, bo z przepisywaniem bym zjechala ;)
>
> W tamtym watku byla mowa ze w nastepnej wersji bedzie poprawione - czy
> od tamtego czasu problem wrocil, albo nie ma sterownikow do nowszego
> [...]
Też mam problem z LiveCD 0.95 na i815 bez AGP (Płyta Gigabyte GA-6OX)
Ale to w sumie nieistotne, że to LiveCD, skrypty do rekompilacji są,
tylko jakiaś mała podpowiedź, jesli komuś przychodzi do głowy, to
śmiało, bo pewnie wszystko się rozbija o initrd... ;)
Przedstawia się chipset jako ICH2
To co u mnie wyskakuje to :
Using /lib/modules/2.6.6-0.91/kernel/drivers/ide/ide-cd.ko
ide-cd: cmd 0x5a timed out
hdc: lost interrupt
hdc: lost interrupt
ide-cd: cmd 0x3 timed out
hdc: lost interrupt
hdc: lost interrupt
Dalej nawet napęd się przedstawia, ale trzeba długo czekać, tak długo
nie czekałem, żeby się coś dalej ładowało(ponad 30 minut) ;)...  Na tej
samej płycie Linux-EDU-CD startuje bez problemu, więc płyta jest sprawna.

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid <Light-I> Majewski