touch pad & drag lock

Enleth enleth w enleth.com
Czw, 15 Wrz 2005, 19:49:26 CEST

Dnia czwartek 15 września 2005 10:05, Łukasz Maśko napisał:
> Dnia środa, 14 września 2005 18:32, Łukasz Michalski napisał:
> [...]
>
> U mnie działają oba w takiej konfiguracji. AlwaysCore ma właśnie myszka.
> Dodatkowo jak podłączę tablet Wacom to mam trzecie urządzenie (tyle, że to
> nie działa jak bym chciał - kwestia sterownika, ale to już inna bajka).

Swego czasu wysyłałem na devel patcha i speca do X.org wzbogaconego o
pełnoprawne sterowniki wacom, ale jakoś to olano, mimo że odpowiedziałem na
zgłoszone wątpliwości...
Jeśli będzie zainteresowanie, postaram się to samo zrobić dla aktualnej
wersji, bo zmiana w kodzie jest dość banalna (nawet nie łatanie, a podmiana
plików sterownika).

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}