udev-068-3 i zewnętrzna nagrywarka DVD - nie działa

Pią, 16 Wrz 2005, 10:34:29 CEST

Łukasz Maśko napisał(a):

>Mam (miałem do przed chwilą) działający udev zrobiony jak należy w
>katalogu /dev. I było fajnie do chwili gdy chciałem podłączyć zewnętrzą
>nagrywarkę DVD (USB/FireWire). Bez względu na sposób podłączenia nie mogłem
>z niej skorzystać, ponieważ udev nie tworzył urządzenia /dev/scd0. Oto
>wyciąg z dmesga (dla USB):
>
>usb 4-2: new high speed USB device using ehci_hcd and address 3
>scsi1 : SCSI emulation for USB Mass Storage devices
>usb-storage: device found at 3
>usb-storage: waiting for device to settle before scanning
>vmnet8: no IPv6 routers present
> [...]
A tego sr0 te nie ma?
Jeśli jest, a Ty koniecznie chcesz scd0, to zmień sobie w 50-udev.rules.
Zorientujesz się, o co chodzi (LINK=).
Czy po upgradzie podmieniłeś 50-udev.rules 50-udev.rules.rpmnew?
Jeśli nie, to chyba trzeba - zmiana wersji udev - nowy plik konfiguracyjny.
WK