ustawianie karty nvidia na forcedeth

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Pią, 16 Wrz 2005, 11:35:37 CEST

Przemysław Backiel napisał(a):

> jak daje
> mii-tool
> dostaje:
> SIOMIIPHYY not permited na interfejsie, na ktorym mi zalezy, w tym
> wypadku eth1 (forcedeth)
> jakies inne idee?
> sciagnelem ethtool i widze, ze po prostu predkosc skacze, tzn, raz jest
> 10HD a raz 100 FD (switche sa ok, uruchomilem juz trzeciego)

sytuacja wyglada dokładnie tak:
mii-tool nic nie moge ustawic
a jak ethtool ustawie 10 FD to link działa
ki ciort? jak to rozwiązać?
na googlach widze ze ludzie mieli podobne problemy, ale nikt sie nie
pochwalil jak je rozwiazali
jak dodac do firmowego jądra moduł nvnet?

--
Z poważaniem
Przemysław Backiel