Instalacja z rescueCD, nowy poldek i --mkdir, problem z rpmem

Paweł Sokół px w inteks.com.pl
Pią, 16 Wrz 2005, 12:18:43 CEST

Dnia piątek, 16 września 2005 12:02, Liliana Ziolek napisał:
> Hej,
> Pytanie 1 - czy od tej wersji poldka nalezy olac opcje --mkdir?
tak. Robiłem to już parę razy i jest ok. Zakłada katalogi jak dawniej.
> Pytanie 2 - co moze powodowac ze przechrootowanie na /dest i
> wywolanie stamtad poldka powoduje sympatyczny komunikat:
> rpmdb: Program version 4.2 doesn't match environment version
> error: db4 error(22) from dbenv->open: Invalid argument
> error: cannot open Packages index using db3 - Invalid argument (22)
> error: //var/lib/rpm: open rpm database failed
Miałem tak jakiś czas, pomagało wywalenie z [chroot]/var/lib/rpm plików
o nazwach zaczynających się na __ . Ostatnio jednak robiłem instalki z
Rescue i już tego efektu nie miałem. Arch. 586 i 686 - może coś
poprawiono w pakietach na ftp...
Pozdr.
Paweł

--
"Pan Bóg jest nieograniczenie miłosierny
 a polityk polski na ogół niemiłosiernie ograniczony".