drugi dysk..hmm.. jak to ugryźć?

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 16 Wrz 2005, 18:32:23 CEST

Dnia 15-09-2005, czw o godzinie 08:44 +0200, dariusz krzempek
napisał(a):

> Kurde! nie wiem jak mogłem to przeoczyć...
> A byłem na stronie dokumentacji.
> Dzięki!

nie polecam linear ze wzgledu na bezpieczeństwo, lepiej jeszcze 1
dołozyc i zrobic porządnego raida 5 (z kolei siada wydajnosc) oraz dodac
na to LVM (wtedy dokładasz sobie  miejsce jak chcesz i jak chcesz je
rozdzielasz
a w najprostszym przypadku porozdzielaj
/usr
/var
/home
/boot
/
na osobne partycje (np przenies na nowy dysk niektóre)
plus odpowiednie zmiany w fstab i reboot