kernel i ipp2p

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Sob, 17 Wrz 2005, 10:54:44 CEST

Michał Panasiewicz napisał(a):

> hmm co znaczy jest w bazie?? mogły byc jakies ruchy na ftp i tymczasowo
> indeksy moga byc błedne (trza poczekać)
sam kernel-net-ipp2p-0.7.4 jest w bazie indeksow
moge go pobrac poldkiem
ale gdy dochodzi do instalacji, wyswietla sie komunikat, ze ippp2 0.7.2
z paczki kernel-grsecurity jest w konflikcie z tym z paczki
kernel-net-ipp2p-0.7.4
i w tym jest własnie problem
> lub zbudować samemu z CVS

o ile inne paczki buduje namietnie z cvs'a
to kernel nie moge, tzn nie wiem jak zbudowac kernel, taki jak ten z
grsecur z wszystkimi aktualnymi dodatkami
zbudowalem tylko zwyklego kernela, ale w dodatku byl stary 2.6.10 :(

--
Z poważaniem
Przemysław Backiel