Re: ciągłe crashowanie nautilusa

Liliana Ziołek liliana.ziolek w gmail.com
Sob, 17 Wrz 2005, 11:56:30 CEST

Hello Marcinr,

Saturday, September 17, 2005, 1:42:28 AM, you wrote:

> Od jakiegoś czasu nautilus bardzo często crashuje, niby bez powodu, np
> przy otwieraniu jakiegoś katalogu, przechodzeniu do innego itp. Zauważył
> ktoś podobny problem?
> Moja wersja nautilusa:

> nautilus-2.12.0-1                           2005/09/07 21:36

Ja mam crashowanie konsekwentne przy probie wybrania z menu pliku
"open with". Kilka razy zdarzylo sie w innych okazjach ale nie jakos
koszmarnie czesto.

--
Best regards,
 Liliana                            mailto:liliana.ziolek w gmail.com