wazelina dla developerów PLD

Sob, 17 Wrz 2005, 20:08:18 CEST

Pawel Koska napisał(a):

>Znaczy się są problemy z x86_64? Qwa a zastanawiałem się nad laptopem z
>procesorem AMD Turion 64, jeśli PLD nie będzie dobrze na tym działać to może
>jednak zdecyduję się na jakieś Centrino. A tak mnie to 64 kusiło :-(
>
>Pozdrawiam,
>Paweł

Ależ działa nieźle. Nie problemy to, lecz nie wszystkie cudeńka chcą
działać.
Ja używam desktopu jako "home media center" ;).
I niektórych wynalazków na razie nie mogę w PLD poustawiać.
Jeśli win$ nie planujesz, to brałbym tego Turiona. I PLD na nim.
Do pracy programistycznej, biurowej powinno być zupełnie ok.

--
WK
Wypusty: