PLD + cos do faktur

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Sob, 17 Wrz 2005, 23:24:58 CEST

Dnia wtorek, 6 września 2005 18:23, Wojciech Szutowicz napisał:
> Ostatnio ktos mnie poprosil aby u niego w salonie fryzjerskim
> zainstalowac Linuxa.
> Do tego chce miec jakis program aby wystawiac faktur...
>
> Jakies propozycje co do programu do fakturowania ... ???

http://www.rcsoft.pos.pl/

3 rok uzywam i jest OK.  Działa na konsoli i program ma duże możliwości
konfiguracyjne np nie drukuje na ślepo na /dev/lp0 lecz można podać nawet
własny program do druku  - w ten sposób zrobiłem sobie 2 drukarki - jedna
drukuje mi faktury od razu na drukarce a druga wirtualna robi mi pdf'y i
jpegi  i załacza do kmaila tworząc nowy list.

jedyną znana mi  wadą jest cena - nie jest tani.

Szczerze polecam
Miesiu