Rozszerzenie "Composite" - wooolne

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 18 Wrz 2005, 14:00:50 CEST

Dnia niedziela, 18 września 2005 12:18, Michal Kochanowicz napisał:
> Hej
>
> Zrobiłem --upgrade-dist i doinstalowało mi się coś to rozszerzenie. Przy
> czym działa to koszmarnie wolno. Pytanie czy na Radeonie 9000 lepiej nie
> będzie i trzeba to wyłączyć (jak?) czy da się coś poprawić?

WyłączenieComposite sprowadza się do wyrzucenia/zahaszowania linijki
Option "Composite"  "Enable"
(lub podobnej) w sekcji Extensions w pliku konfiguracyjnym X-ów. A że
wolno... no cóż, zdaje się, że sterownik ATI nie akceleruje tego
rozszerzenia (żeby działało szybko musi być też akcelerowany Render).