Re: Błąd przy bootowaniu świeżego PLD

MiB michalbachowski w gmail.com
Nie, 18 Wrz 2005, 15:33:06 CEST

Witam!

I po problemie!
Rozwiązanie było banalne i ciągle miałem je przed oczami
[ przeglądarka mi startuje na stronie dokumentacji PLD ]

Błąd był w Lilo - nie zdafiniowałem "initrd" dla PLD.
Znajomy - subskrybent tej listy [ on mnie na nią skierował ],
zobaczył kod mojego lilo.conf w @ i podał mi odpowiedź na IM.

Dodałem ten wpis i wszystko działa jak należy
[ w a instalka LiveCD dlatego nie działała,
bo lilo.conf, fstab, mtab, itp skopiowałem z dysku - z tego nie
działającego PLD,
bo byłem pewien, że to akurat jest dobrze ustawione ].

Tak więc przepraszam za zawracanie głowy i dziękuje za poświęcony czas.

Pozrdawiam

--
Michał "MiB" Bachowski

e-mail: michalbachowski w gmail.com