Rozszerzenie "Composite" - wooolne

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Nie, 18 Wrz 2005, 18:21:02 CEST

Michal Kochanowicz wrote:

> Rozróżniasz znaczenie słów "zainstalować" "włączyć"? Po upgrade KDE
> dostałem dialog że brakuje mi tych paru linijek w xorg.conf, to mu je
> dopisałem.

No to nie pytaj jak to wyłączyć, jeśli wiesz jak włączyłeś. ;]

> Sugerujesz downgrade czy chodzi ci o 6.9.0?

Heh, cchodzi mi o 7.0 ;] (choc w 6.9.0 tez winno byc). Notabene jeśli
masz ochote, to przymierz się do brakujących specy z modularnego Xorg
7.0. W nich winna już być EXA (zamiennik XAA), która akceleruje Rendera
na wielu obsługiwanych kartach (m.in. na Radeonach < 9600).

--
Regards,
Jakub Piotr Cłapa