Stacja bezdyskowa, FlightGear

dknoto@wiml.waw.pl dknoto w wiml.waw.pl
Wto, 20 Wrz 2005, 07:57:01 CEST

Witam,

Uruchomiłem stację bezdyskową na aktualnym AC. W zasadzie całość działa bazdzo
sprawnie ale pojawiły się niespodziewane problemy przy uruchamianiu FlightGear'a.
Program notorycznie pada w losowych miejscach uruchamiany na stacji a działa
bezproblemowo uruchamiany na serwerze ???

Aby wyeliminować sprzęt i sterwoniki, jądro itp. przetrenowałem najróżniejsze układy
oprogramowania a sprzęt dałem identyczny na obydwu maszynach i efekt zawsze ten sam, losowe
upadki FG zaraz po starcie. Podejrzewam, że coś zwaliłem w konfiguracji ale nie
wiem już czego się chwycić. Dodam tylko, że niektóre programy np. portmap też zachowują
się tak dziwnie, raz działają a raz nie. Zamiana maszyn miejscami nic nie zmienia
czyli problem z pamięcią, sprzętem należy pominąć.

Będę wdzięczny za konstruktywne uwagi :-)

Dariusz Knociński