IP ftp.ac.pld-linux.org?

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Śro, 21 Wrz 2005, 10:15:56 CEST

Witam.
Od ostatnich paru dni nie mam żadnych uaktualnień z repozytorów ready.
Korzystam z serwera ftp.ac.pld-linux.org. Zaciekawiony tą sytuacją (z innych
źródeł wiem że ready cały czas się zmienia) podejrzałem ip tego serwerka no i
oto co wyszło:

[piotr w timemachine ~]$ host ftp.ac.pld-linux.org
ftp.ac.pld-linux.org is an alias for ftp.pld-linux.org.
ftp.pld-linux.org is an alias for ftp5.pld-linux.org.
ftp5.pld-linux.org has address 62.21.96.15

a znowu z innego serwerka:
[wawrzyp w toccata ~]$ host ftp.ac.pld-linux.org
ftp.ac.pld-linux.org    CNAME   ftp.pld-linux.org
ftp.pld-linux.org       CNAME   ftp1.pld-linux.org
ftp1.pld-linux.org      CNAME   ftp.sk.pld-linux.org
ftp.sk.pld-linux.org    A       217.73.17.117

Oczywiście oba kompy korzystają z innych dnsów.

Może mi ktoś wytłumaczyć o co w tym wszystkim chodzi?
--
Piotr Wawrzyniak
JabberID piti w jabber.uznam.net.pl