IP ftp.ac.pld-linux.org?

Marcin Król hawk w limanowa.net
Śro, 21 Wrz 2005, 12:27:01 CEST

> Z tego co mi wiadomo to adres serwera ftp jest rozwiazywany w zaleznosci od
> sieci w jakiej sie znajdujesz.

Raczej nie do konca. Ja ze swojego sdi mam czasem ftp5, czasem ftp2, a
raz nawet ftp3 bylo. Ot wyglada na zwykly round-robbin (czy jak to sie
pisalo) dla mnie. O ile mi wiadomo siec w ktorej moje sdi sie znajduje
sie nie zmienia :)

A odnosnie tego z ktorego serwera korzystac to raczej nie doradze.
Problemu z tym raczej nie mam - korzystam z wlasnych mirrorow lokalnych.
A tam gdzie nie mam mirroru lokalnego to mam na sztywno w poldku serwer
na ktory buildery wrzucaja paczki.

M.