Stacja bezdyskowa, FlightGear

dknoto@wiml.waw.pl dknoto w wiml.waw.pl
Śro, 21 Wrz 2005, 18:11:55 CEST

On Tue, 20 Sep 2005 16:55:52 +0200
Michał Panasiewicz <wolvverine w tarchomin.pl> wrote:

> 1. swap po nfs??
Nie jest potrzebny

> 2. dałeś lock-a do nfs-a?
Ładuję moduł lockd ale nie mogę podłączyć z opcją lock !?

Sory za zaśmiecanie listy, szczegółowy test pamięci wykazał błąd w 384 MB kości !!!
Przy przekładaniu do serwera wkładałem tą kość jako drugą i nie dochodziło do jej
użycia.

Odpaliłem FG w układzie kolimacyjnym na pięciu monitorach, głębia jest tak realistyczna, że
przy robieniu beczki na 300 metrach trzeba biegać po wiaderko :-)

PLD może się więc pochwalić, że jest używane jako baza symulatora F16 w "poważnym"
zastosowaniu :-)

Dariusz Knociński