wazelina dla developerów PLD

Śro, 21 Wrz 2005, 22:37:54 CEST

Paweł Gołaszewski napisał(a):

>Gadanie - działa ok.
># uname -a
>Linux blues 2.6.13-0.0.2 #1 Sat Sep 3 05:00:17 UTC 2005 x86_64 AMD_Athlon(tm)_64_Processor_3000+ unknown PLD Linux
>
>Czysty desktop. Używany przez żonę...
>
>Wprawdzie nie ma rzeczy typu flash, java, ale to normalne chyba, nie?

Trochę gadanie. Właśnie próbuję poustawiać trochę system. Po
poszukiwaniach rescue, z którego mógłbym odpalić system, tak się
zakręciłem, że zapomniałem o ready. A tam sporo z tego, co mi potrzebne
właśnie leży. :>
Tylko jajco mam gentoo pld rekompilat.

Kiedy to pozbieram, to napiszę, jakie różnice mnie interesują - oo
przede wszystkim.

--
WK
Wypusty: