kdialog, cieniowanie

Andrzej doublex w wp.pl
Śro, 21 Wrz 2005, 21:23:54 CEST

Witam.
System aktualny, Ac na athlonie.
Kiedy uruchamiam system wyskakują mi dwa okienka z errorami:

Błąd programu pomocniczego - KDilog
Program obsługujący uległ awarii dwukrotnie w ciągu minuty i został w
związku z tym wyłączony w tej sesji

NIE ZNALEZIONO ROZSZERZENIA COMPOSITE
Efekty cieniowania i przezroczystości wymagają XOrg nowszy niz 6.8
Ponadto w pliku konfiguracyjnym servera X należy dodać:
Section "Extensions"
Option "Composite" "Enable"
EndSection

No dobra, dodałem ten wpis do configa, nie krzyczy.
Ale na miłość Boską teraz to mi komp chodzi jakbym wrzucił Mandaryne na
P400,
poza tym potrafią się Xy z byle powodu wywalić.
Po wyrzuceniu wpisu komp działa jak należy ale znowu pojawiają się
okienka j/w.
Jak się tego pozbyć dziadostwa? Z góry dziękuję.