wazelina dla developerów PLD

qrwamaca@go2.pl qrwamaca w go2.pl
Śro, 21 Wrz 2005, 21:38:01 CEST

Jakub Piotr Cłapa wrote:

> AFAIK tylko jeśli lib'y też masz 32bit.

  tak juz z ciekawosci pytam, bo amd64 nie mam, ale znajomy zastanawia
sie nad instalacja PLD, w czym go dopinguje...

  instalacja bibliotek 32bit nie gryzie sie z wersjami 64 bit ?

w sumie wypadaloby zeby tak bylo. bo poza flashem (bez ktorego mozna
zyc, ale nie zawsze) i javą (ciężej, ale tez da sie żyć) jest pewnie
sporo progsow binarnych 32bit. Pierwszy lepszy przyklad MatLab. O wersji
64 raczej nie ma co marzyć, zresztą jak ktoś już ma 32bit wersje, to
pewnie nie ma ochoty wywalac kupe kasy na nową licencję, po to zeby
przesiasć się na 64 bit.

--
pozdrawiam
Fajti