IP ftp.ac.pld-linux.org?

Maciej Krzyzanowski maciek w hsm.net.pl
Czw, 22 Wrz 2005, 01:18:02 CEST

Dnia środa, 21 września 2005 12:27, Marcin Król napisał:

> Raczej nie do konca. Ja ze swojego sdi mam czasem ftp5, czasem ftp2, a
> raz nawet ftp3 bylo. Ot wyglada na zwykly round-robbin (czy jak to sie
> pisalo) dla mnie. O ile mi wiadomo siec w ktorej moje sdi sie znajduje
> sie nie zmienia :)

no to moze np z sieci tpsa sa wpisane trzy adresy i miedzy te trzy ruch
rozkladany jest losowo ?
Uslyszalem od jednego z developerow ze tak to ktos ostatnio zrobil i ze w
jakis sposob zdobywane byly klasy np neostrad tepsy, tak aby dobrze to bylo
rozdzielane....nie mniej zawsze moge sie mylic ;)

Maciej Krzyzanowski
maciek w hsm.net.pl