crossover office

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 22 Wrz 2005, 08:49:43 CEST

Dnia 21-09-2005, śro o godzinie 22:26 +0200, Andrzej napisał(a):
> To znowu ja ;)
> Widziałem niedawno, ze jeden z nas miał problemy z COO, przy instalacji
> zawieszał się komp.
> Otóż ja ze względu na multimedialne programy językowe jestem zmuszoy do
> zapoznania
> się z tym wynalazkiem. I u mnie równiez podczas instalacji jakiejkolwiek
> aplikacji
> wiesza się komputer. Czy ktoś jeszcze kombinował ostatnio/ kombinuje z COO?

Przepraszam, ze nie napisalem, mialem to zrobic wczoraj, ale ....
A co sie stalo wczoraj ?
Wpadlem na genialny pomysl...

dopisalem do lilo noapic i acpi=off i juz coo sie nie wiesza.
Nie wiem ktora opcja pomogla bo wpisalem obydwie naraz, a sprawdzac mi
sie nie chcialo bo wszystko chodzi ok.

Aha, dodam tylko ze na 2.4 coo chodzi bez problemu.

TiweK