Dysk SATA z PLD 2.0 AC + DYST NA TASMIE (PROBLEM DMA?)

ronin-23@o2.pl ronin-23 w o2.pl
Czw, 22 Wrz 2005, 09:44:38 CEST

Jacek Osiecki wrote:

> Takie pytanie: to na 2.6? Jeśli tak, to dlaczego /dev/hda a nie /dev/sda?
> Chyba że nie wszystkie kontrolery SATA są obsługiwane jako SCSI - ale
> przy
> konfiguracji kernela w "IDE/ATA Drivers" przy pozycji "SATA" jest
> "deprecated": "The main driver, libata, exists inside the SCSI
> subsystem"...
>
> Pozdrawiam,

Dzieki wszystkim za pomoc ... wystarczylo wywalic ten ide-generic
zgodnie z wczesniejszymi sugestjami i zastapic go piix. Wszystko wrocilo
do normy. A jesli chodzi o ta podpowiedz tak jest to na 2.6 i dysk SATA
jest widziany jako /dev/sda i z nim nie bylo zadnych problemow. Problem
byl z dyskiem /dev/hda na zwyklej tasiemce. Zostal on juz rozwiazany.
Dzieki za pomoc i pozdrawiam ...