wazelina dla developerów PLD

jm@pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Czw, 22 Wrz 2005, 15:09:00 CEST

On Wed, 21 Sep 2005, qrwamaca w go2.pl wrote:

[...]
> w sumie wypadaloby zeby tak bylo. bo poza flashem (bez ktorego mozna
> zyc, ale nie zawsze) i javą (ciężej, ale tez da sie żyć) jest pewnie
> sporo progsow binarnych 32bit. Pierwszy lepszy przyklad MatLab. O wersji
> 64 raczej nie ma co marzyć, zresztą jak ktoś już ma 32bit wersje, to

...nie trzeba marzyć...jest 64 bitowa wersja MatLaba i to nie od wczoraj:
News sprzed ponad roku:
http://www.cimtalk.com/news/cac/cac115.html
...i oficjalna informacja ze strony producenta:
http://www.mathworks.com/products/matlab/requirements.html
...więc przykład (akurat ten) nietrafiony, choć faktycznie wielu binarek
pewnie nie ma na x86_64

> pewnie nie ma ochoty wywalac kupe kasy na nową licencję, po to zeby
> przesiasć się na 64 bit.
to inna sprawa (nie wiem jak wygląda licencjonowanie matlaba i czy między
platformami są jakieś "upgradey")

--
Pozdrawiam,
Jan Meizner