wazelina dla developerów PLD

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pią, 23 Wrz 2005, 05:24:43 CEST

It seems like on Thursday 22 of September 2005 20:48, Fajti typed:

>  hmm. nie zbyt pocieszające. bo przeciez procek 64bit jest tez
> kompatybilny z 32 bit, po to zeby na 64bitowym systemie odpalac rowniez
> starsze programy 32bit.

Procesor nic do tego nie ma, on umożliwia coś takiego. To jest kwestia
binarek, które są zlinkowane z 32-bitowym libc, a system korzysta z
64-bitowego. Dlatego też, jak wspominałem, różne hacki i łatki systemu
pozwalają na uruchomienie 32-bitowego Enemy Territory w 64-bitowym
środowisku.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery/
Meet Jacek: http://photoblog.be/jacek