Błąd glibc

Marcinr mr21 w o2.pl
Nie, 25 Wrz 2005, 01:09:24 CEST

Witam,
od jakiegoś czasu (około 2 tyg., może trochę mniej) przy nietkórych
aplikacjach pojawiają się błędy typu:
*** glibc detected *** free(): invalid pointer: 0x40a31a60 ***
powyższye pojawia się w meld - program się zawiesza

Dodam że ustawienie MALLOC_CHECK_=1 powoduje że błedy nadal się
wyświetlają ale programy działają poprawnie.
Męczy mnie to jednak, bo uważam dodawanie powyższej flagi za półśrodek.
Używam ac-ready. Cofnąłem nawet glibca do poprzedniej wersji, ale nic to
nie zmieniło, wiec zakładam że coś innego jest zepsute.
Zaznaczam, że programów, w których te błędy się pojawiają nie ruszalem
(np. przez upgrade) a wszystkie one działały bez zarzutu wcześniej.

MarcinR