Firewall Linuxowy administrowany przez www

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Pon, 26 Wrz 2005, 00:20:14 CEST

Witaj pld-users-pl!

Witam!
Szukam czegos jak w temacie i sie doszukac nie moge, bo co nie zapytam
w google to sa to tak popularne slowa, ze znajde wszystko tylko nie to
co potrzebuje :(
Jedyne co udalo mi sie ciekawego znalesc to
smoothwall-2.0-manuals.iso, ale to mi wyglada na "kompletny" system
operacyjny zarzadzany wlasnie przez www. Na stronie domowej projektu
wyglada to bardzo fajnie i jest to cos co bym poszukiwal do mojego PLD.
Generalnie chodzi mi o cos nawet w stylu, jak sie zarzadza routerkami
takimi do neostrady czy WiFi firmy D-Link czy innych.
Czy jest takie cos dla zwyklego Linuxa?
Poprostu skopiowac do folderu http i logowac sie z poziomu www i
dodawac regulki, przegladac, usuwac itd..
Najlepiej aby jeszcze logowanie (haslo) bylo inne niz haslo roota do
systemu. Tak aby mogly np 2 lub 3 osoby budowac firewalla, ale nie
miec jednoczesnie dostepu shellowego do serwera.
Z gory Wam bardzo dziekuje za wskazowki!
Pozdrawiam!

--
Pozdrowienia,
 pszemaz WP