php uprgade problem

Enleth enleth w enleth.com
Pon, 26 Wrz 2005, 17:57:03 CEST

Dnia poniedziałek 26 września 2005 17:34, Marcin Sztolcman napisał:
> mam to samo, tylko ze nie bialy ekran, ale po dokonfigurowaniu php:
>
> Fatal error: Only variables can be passed by reference in
> [PATH]/forum/posting.php on line 554
>
> czyli raczej bugi w phpbb :)

Dokładnie. Jako parametr funkcji, który powinien być refenrencją (zdefiniowane
"function dupa(&$parametr)") podaje inną funkcję, jakieś trimy czy co to tam
było. Problem rozwiązuje tymczasowa zmienna dodana linijkę wyżej.
Ot, zwiększono restrykcje parsera. I dobrze.

A zasugerowany wyżej downgrade do php4 to budzenie trupa...

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}