narzedzie do latwej zmiany konfiguracji sieci

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 26 Wrz 2005, 22:22:42 CEST

Dnia 26-09-2005, pon o godzinie 18:05 +0200, Lukasz B napisał(a):
> Witam grupowiczow,
>  czy znacie moze latwe narzedzie do zmiany konfiguracji sieciowej?
>
> Problem jest taki - wedruje sobie z laptopem miedzy domem,
> jedna i druga praca, czasem na uczelni.
>
> Wszedzie mam inne sieci i numery IP i chcialbym sie latwo miedzy takimi
> 'profilami' przelaczac. Oczywiscie moglbym sobie napisac kilka skryptow
> w ostatecznosci, ale przekopalem dostepne w ac pakiety KDE (uzywam tego
> srodowiska) i nic takiego moje oko nie dostrzeglo.
>
> Za pomoc z gory dziekuje

jest taki skrypt.
nazywa sie hwprofile.

w /sbin/
jest skrypt
w /etc/sysconfig/hwprof
jest konfigurator.
polecAM objeopcje ustawic na yes.

Ja mam osobiscie troche poprawiony, bo to co jest nie do konca mi
odpowiada, ale mi dziala od paru lat i jestem zadowolony.

TiweK