php uprgade problem

Enleth enleth w enleth.com
Pon, 26 Wrz 2005, 22:44:15 CEST

Dnia poniedziałek 26 września 2005 22:24, Łukasz Buczyński napisał:

> [ciach]
> na szybko to ja ci dam radę :)
>
> plik:
> functions_search.php
> odnajdujemy:
> function split_words(&$entry, $mode = 'post')
> zamieniamy na:
> function split_words($entry, $mode = 'post')
>
> po temacie

Powiedziałbym, że rozwiązanie trochę od d... strony ;) ale jak działa...
Chociaż nie zdziwiłbym się, jakby jakiś bug się gdzieś od tego zalęgł -
referencje są tam raczej nie bez powodu.

Ja to poprawiłem w miejscu, gdzie funkcje są wywoływane, a nie deklarowane, bo
błąd w kodzie jest właśnie tam.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}