LILO SDA / HDA

ronin-23@o2.pl ronin-23 w o2.pl
Wto, 27 Wrz 2005, 10:46:46 CEST

Witam ponownie. Mam dosc dziwny problem z lilo. Mam 2 dyski 1 SATA
(/dev/sda) na ktorym stoi Linux i 2 zwykły (/dev/hda) na ktorym stoi
Winda. W Biosie jako botowalny ustawilem dysk SATA. Pozmienialem
wszystkie wpisy sądze żę prawidłowo jednak Windows nie chce wogole
startować. Da się go jedynie wystartować zmieniając w biosie by botowal
z starego dysku.Wersja lilo i zawartowsc lilo.conf zamieszczam ponizej:

[ronin w pld ronin]$ sudo lilo -V
LILO version 22.7
[ronin w pld ronin]$ sudo cat /etc/lilo.conf
# By default boot the pld entry
default=pld
# Wait 5 seconds for booting
timeout=50
# Default bootpartition
#boot=/dev/hde
boot=/dev/sda
# well, we want to be asked...
prompt
# menu stuff ;)
menu-title = "PLD Linux"
menu-scheme = "wk:kc:ck:Ck"
read-only
# additional:
lba32
append="acpi=off"
# dos image
other=/dev/hda1
label=Windows
# Linux image
image=/boot/vmlinuz
root=/dev/sda6
label=pld
initrd=/boot/initrd
# EOF

Za wszelkie sugestje z gory dziekuje i pozdrawiam...