CUPS przez APACHE - mod_rewrite

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 27 Wrz 2005, 18:52:12 CEST

Dnia 27-09-2005, wto o godzinie 17:36 +0200, Michał Panasiewicz
napisał(a):

> po prostu nie mam czasu teraz na przegryzanie sie przez dokumentacje
> modułu rewrite i tyle, a skoro juz ktos to zrobił to ułatwiło by sprawe

miałem chwilke czasu na poszukiwania wiec moze sie to komus przyda (in
english niestety)

http://www.ilovejackdaniels.com/cheat-sheets/mod_rewrite-cheat-sheet/

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl