hal, hotplug, czyli problem z pendrivem

Mariusz Piotrowski piotrowski.mariusz w gmail.com
Wto, 27 Wrz 2005, 20:39:29 CEST

Witam
	Problem następujący, po którymś z kolei upgradzie nie montuje się
automatycznie pendrive.
Po włożeniu, pomruga, szybciej, wolniej. W logach poinformuje, jak się
nazywa, ba nawet powiem, że se zrobił wpis w /dev ( używam udev) sda1.
Ale fstab-sync nie działa i nie montuje. Dopiero ręczne wymuszenie
powoduje, że w logach mam:
added mount point /media/usbdisc on /dev/sda1. Po odmontowaniu
nie da się podmontować ponownie, dopiero restart hala działa.
Jak można zdiagnozować problem? Zauważyłem to na dwóch komputerach,
jeden to build i686, a drugi athlon. Objawy są te same.
Informacje porządkowe - najważniejsze:
kernel-2.6.13.1-0.0.5
środowisko graficzne gnome 2.12 - tak, korzystam z gnome-volume-managera
hal-0.5.4-1 ( zaobserwowane także na najnowszej wersji z revison 4)
hotplug-2004_09_23-3
Jakiś czas temu zauważyłem, że dodano grupę usb, także do niej się
dopisałem.
Proszę o pomoc.

Mariusz Piotrowski <piotrowski.mariusz w gmail.com>