MySQL, jak robić backup ?

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 28 Wrz 2005, 20:58:06 CEST

On Wed, Sep 28, 2005 at 04:32:08PM +0200, Piotr Skwarna wrote:

> A czy pomiedzy zrobieniem snaphota, ztarowaniem go i skasowaniem cos sie
> z nim dzieje ?, czy to moze taka sztuka dla sztuki :P
teoretycznie - może się zmieniać, ten sql w końcu chodzi :>
i jeszcze bardziej teoretycznie - część tabel mogła by się ztarować
zmieniona, a część przed zmianą... co powodowało by jakąś nieciągłość...

w praktyce - sztuka dla sztuki, z czasów jak się lvm-em bawiłem...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI