[OT] - było: dlugie ladowanie modulu bttv

duch@wla.pl duch w wla.pl
Czw, 29 Wrz 2005, 00:30:35 CEST

to jest ta karta:
http://www.wiedzmin.neostrada.pl/104/dvr_104_main.jpg
nie mam oryginalnej dokumentacji
ale z tego co wyczytalem w internecie
ma dzialac na /dev/video[0-3]

Pozdrawiam
ChomAr
--
   84-120 Władysławowo                       GG#: 420515