Planet UP-100

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Czw, 29 Wrz 2005, 01:13:14 CEST

Dnia środa 28 września 2005 14:51, Rafał Błażejowski napisał:
> telefon Planet
> UP-100(http://pkab.com.pl/sklepik/product_info.php?products_id=1750),
> ktoś to sprawdzał pod linuxem? Dobre by to było do serwera - nie wymaga
> karty muzycznej a wejść USB nie brakuje.
http://www.plus.telcomnet.pl/sprzet.php
wygląda identycznie i piszą że działa pod Linuksem (ale nie mam tego sprzętu).
Swoją drogą interesuje mnie czy istnieją jakieś bezprzewodowe telefony tego
typu, przejściówki mini jack <-> rj-11 lub usb <-> rj-11 (bo zwyczajne modemy
chyba potrzebują mieć po drugiej stronie centralę)...
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny