[OT] - było: dlugie ladowanie modulu bttv

Pepe pepe w apollo.pl
Czw, 29 Wrz 2005, 09:05:14 CEST

On Wed, 28 Sep 2005 23:54:45 +0200
Miesiu <linux_mdk w wp.pl> wrote:

> Czy ta karta to jakiś mikser??  A tak od strony technicznej - gdzie
> są zamontowane te wejścia bo chyba na śledziu się nie zmieszczą.....

Mam multiplekser. Każdy układ bt878 ma 4 wejścia i jest wstanie
przechwycić 50 klatek/s (PAL), czyli jeśli pracuje w trybie
multipleksowanym to na wejście przypada 12,5 klatki/s.

A co do samej karty to jest to dokładnie to (zresztą w LML to
kupiliśmy): http://www.linuxmedialabs.com/product_details.php?prodid=330

--
Pepe