Wspomaganie zarządzania projektem?

Michał Łukaszek prism w hornet.eu.org
Czw, 29 Wrz 2005, 11:31:12 CEST

Dnia czwartek, 29 września 2005 10:37, Jakub Piotr Cłapa napisał:

> Jak dla mnie jest to tak mnie więcej 3 razy gorsze, ale różni ludzie -
> różne gusta. Niektórzy wykazują wyjątkowo silną, masochistyczną miłość
> do for poprzez WWW. ;]

No cóż mam powiedzieć. Ja sam preferuję e-mail (IMAP), ale jak znam życie to w
przypadku e-maila połowa poczty się "rozpłynie"... bo ludzie ją poodbierają
byle gdzie (praca, uczelnia, laptop, komputer u znajomego...). Akurat fakt,
że "poczta" jest dostępna w jednym miejscu (przez interfejs na WWW) to w tym
przypadku zaleta, choćby nie wiem jak niewygodne miało to być. :)

--
pozdrawiam,
prism (Michał Łukaszek)