Wspomaganie zarządzania projektem?

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 29 Wrz 2005, 11:52:08 CEST

Michał Łukaszek napisał(a):
> No cóż mam powiedzieć. Ja sam preferuję e-mail (IMAP), ale jak znam życie to w
> przypadku e-maila połowa poczty się "rozpłynie"... bo ludzie ją poodbierają
> byle gdzie (praca, uczelnia, laptop, komputer u znajomego...). Akurat fakt,
> że "poczta" jest dostępna w jednym miejscu (przez interfejs na WWW) to w tym
> przypadku zaleta, choćby nie wiem jak niewygodne miało to być. :)
Jak sie uzywa niewlasciwych rozwiazan to tak jest. Zamiast for WWW
powinno sie stosowac serwery NNTP, a nie SMTP/POP/IMAP. Forum WWW to
jakis strasznie poroniony pomysl. Ciezkie to, wymaga dostepu on-line,
przegladarki (czesto graficznej z obsluga JS), nieergonomiczne (np.
jesli jest zaimplementowane watkowanie to rozwala sie przy dluzszych
dyskusjach) itd. Jak narazie to jedyna zaleta, jaka wymieniaja milosnicy
for jest "mozliwosc umieszczenia swojego avatara", co wg. mnie jest
argumentem conajmniej smiesznym.
Coz, gusta sa rozne.

Pozdrawiam
Beorn