Wspomaganie zarządzania projektem?

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 29 Wrz 2005, 12:32:43 CEST

Michał Łukaszek napisał(a):
> No ale jak widzisz, w przypadku PLD też używasz listy mailingowej - czyli
> SMTP/POP/IMAP, a nie NNTP.
Osobiscie wolalbym NNTP, ale chyba nie ma takiej mozliwosci.
Rozwiazaloby to chociazby problemy z archiwum, lokalnym i zdalnym. W tym
momencie jesli chce miec wiadomosci z ostatnich kilku miesiecy,
musialbym trzymac wszystkie maile z list PLD, co moze byc problematyczne
w przypadku niektorych klientow poczty. Trace takze wszystkie
wiadomosci, ktore odebralem np. w pracy i nie moge ich odczytac w domu,
kafejce itp. Prawda, moge pobierac je bez usuwania z serwera, ale konto
mailowe lezy nie na moim serwerze i mam tam ograniczona ilosc miejsca.
NNTP sprawdziloby sie tutaj o wiele lepiej.

P.S. Uprzedzajac ewentualne joby pod moim adresem: nie namawiam na
przejscie grup mailowych PLD na NNTP!

Pozdrawiam
Beorn