oofice 1.1.5

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 30 Wrz 2005, 10:21:35 CEST

On Thu, Sep 29, 2005 at 06:03:43PM +0200, Liliana Ziolek wrote:
> Nie prosi o wybor, bo zdaje sie ze w requires jest tylko
> openoffice-libs, a wychodzi na to ze powinno byc jeszcze do tego jedno z
> openoffice-libs-gtk lub openoffice-libs-kde.

Użytkownik powinien być świadomy w celu wybrania openoffice-libs-gtk czy
openoffice-libs-kde, czyli coś na wzór pluginów do xmms'a,
czyli banner typu zainstaluj se jeszcze to albo to.

Defakto ja wolę gtk, kde jest jak dla mnie niedozaakceptowania.

m.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba