oofice 1.1.5

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Pią, 30 Wrz 2005, 10:44:06 CEST

On 9/30/05, Michal Abramowicz <ab_1 w abram.eu.org> wrote:
> Użytkownik powinien być świadomy w celu wybrania openoffice-libs-gtk czy
> openoffice-libs-kde, czyli coś na wzór pluginów do xmms'a,
> czyli banner typu zainstaluj se jeszcze to albo to.
>
> Defakto ja wolę gtk, kde jest jak dla mnie niedozaakceptowania.

Powinien być swiadomy czego? Ze jeszcze cos ma doinstalowac? A skad ma
to wiedziec?

W tej chwili, bez tego requires, office sie sypie kompletnie nie
wskazujac na zrodlo (dopiero jak sie odpali go z command line to
pojawia sie cokolwiek, przy odpalaniu z menu nie ma kompletnie nic).
Nie twierdze ze koniecznie powinno byc to wrzucone w requires (a nawet
jesli to oczywiscie nie na sztywno jedno lub drugie, tylko do wyboru),
ale JAKAS informacja o tej zaleznosci powinna byc. Jesli nie jako
requires, to IMHO najlepiej chyba podczas instalacji w poldku (tak ja
chocby wtedy kiedy sie instaluje jakies serwisy - ze wystartowac to
mozna w taki sposob), ew. podczas proby uruchomienia ale pewnie z tym
wiecej roboty.