Konfiguracja XFCE4

BeCe boski_cinek w o2.pl
Pią, 30 Wrz 2005, 18:07:14 CEST

Tomasz Witek napisał(a):
> [...]

Mowiles, ze uzyles graficznego instalatora do XFCE. Gdzie przy uzywaniu
RPMow jest jakis graficzny instalator?

libxfce4mcs-4.2.2-1
libxfce4util-4.2.2-1
libxfcegui4-4.2.2-2
xfce4-iconbox-4.2.1-1
xfce4-icon-theme-4.2.1-1
xfce4-mixer-4.2.1-1
xfce4-netload-plugin-0.3.1-2
xfce4-panel-4.2.1.1-2
xfce4-session-4.2.1-1
xfce4-session-libs-4.2.1-1
xfce4-systemload-plugin-0.3.6-2
xfce4-systray-4.2.1-1
xfce4-taskbar-plugin-0.2.2-2
xfce-mcs-manager-4.2.1-1
xfce-mcs-plugins-4.2.1-1
xfce-utils-4.2.1-1
xfdesktop-4.2.1-1
xfsprogs-2.6.36-3
xfwm4-4.2.1-1
xfwm4-themes-4.2.1-1

Tyle, ze na co dzien nie uzywam XFCE, bo wole KDE, ale jak wczoraj
odpalalem to dzialalo wszystko. Jeszcze jedno: podobno sa jakies
problemy z nowym GTK+2, wiec jak cos nie bedzie dzialac, to sprawdz na
starszym gtk+2 (ja dzialam na sprawdzonym 2.6.7).

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"